neděle 8. února 2015

Čmárání, čmárání, všechny trable zahání

Našla jsem svůj starý skicák (hooodně starý, možná i přes 3, 4 roky). Z některých výtvorů se mi teda ježily chlupy úplně všude a hned jsem ty stránky vytrhala, každopádně to ostatní docela ujde.... Popravdě, nedávno jsem ho zase vzala do ruky a u Schindlerova seznamu a Pianisty (a dalších velice optimistických filmů) jsem skicovala plody matičky Země, a docela jsem se lekla, protože ty předchozí čmrky jsou prostě tak nějak...lepší. Hodně jsem na to kreslení zanevřela poslední dobou a jde to poznat...

Tak tyhle očička už jsou opravdu prehistorický :D

A pusinky taky...



 A tady už jsou nové věci. Je pravda, že jsem to všechno čmrkala tak nějak narychlo, ale stejně mi ty předchozí věci přijdou o dost lepší, i když tyhle v sobě mají šmrnc, jak tam jsou vidět tahy tužkou a tak :)


Ta mandarinka napravo je celá špatně, ale snědla jsem ji dřív než jsem ji stačila napravit :D


A dvě skleničky, ta první propracovaná, u druhé šlo jen o tvar (nešlo, ale nechtělo se mi s tím piplat)


Žádné komentáře:

Okomentovat